poniedziałek, 17 stycznia 2011

Prośba o pomoc

Witam!

Po raz kolejny chciałbym prosić odwiedzających mojego bloga użytkowników o pomoc w zajęciu się blogiem. Mimo braku aktualizacji zauważyłem że wiele osób wciąż tu zagląda w poszukiwaniu nagrań za co szczerze dziękuję.
Jednak nie mam kompletnie czasu na aktualizację i a chciałbym żeby ktoś kontynuował moje dzieło.
Proszę o kontakt na maila lub komentarz w tym poście gdyby znalazł się ktoś kto zechce dorzucać ciekawe linki i odświeżać już istniejące

Pozdrawiam, Afgan

7 komentarzy:

przemo_zbr pisze...

też zaniedbałem trochę bloga, ale od przyszłego tygodnia ruszam z reuploadem. będę leciał po kolei więc jak ktoś chce coś wcześniej to pisać :)

glaca pisze...

dawaj Czarny na gg

gla-ca

Sebastian pisze...

Dobra puenta.

Toner HP 96A pisze...

Kiedy następny wpis?

Holux gps pisze...

Twój blog jest super ;)

Dobra pizza Wrocław pisze...

Dobra puenta.

Anonimowy pisze...

Dobra puenta.