środa, 11 czerwca 2008

Paktofonika - Kinematografia

Paktofonika - Kinematografia
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tracklist:

1. Na mocy paktu
2. Priorytety
3. Ggyby...
4. ja to ja
5. Powierzchnie tnące
6. ToNieMy
7. Popatrz
8. Chwile Ulotne
9. WC
10. Nowiny
11. Nie ma mnie dla nikogo
12. Jestem Bogiem
13. Lepiej być nie może
14. Rób co chcesz...
15. W moich kręgach
16. 2 Kilo & ja to ja [Remix]
17. 2 Kilo
18. ja to ja [Remix]


Debiutancka płyta hip-hopowego zespołu Paktofonika, została wydana nakładem wytwórni Gigant Records 18 rudnia 2000 roku. Członkowie Paktofoniki (Rahim, Magik, Fokus) składali materiał na płytę od początku istnienia składu (tj. od 1998) czyli ponad 2 lata, lecz było warto. Otrzymali oni wiele nagród oraz zostali najlepszą grupą HipHopowa w Polsce w latach 2001-2002. Można powiedzieć ze uzdrowili oni polski hip hop. Zamierzeniem zespołu było aby Kinematografia trafiła do jak największej grupy odbiorców i to nie tylko hip-hopowych

Brak komentarzy: